Sorry - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Wim, Irene, Renzo en Marith Wijtenhorst - WaarBenJij.nu Sorry - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Wim, Irene, Renzo en Marith Wijtenhorst - WaarBenJij.nu

Sorry

Door: Wim

Blijf op de hoogte en volg Wim, Irene, Renzo en Marith

03 Augustus 2016 | Nederland, Zwolle

Zo, het is me nu duidelijk waarom mijn verhaaltjes niet goed overkomen. Dit komt door de ikoontjes die ik er soms in plak, dat kent deze site niet en kapt het verhaal dan af. Sorry voor al de mailtjes die jullie hebben gehad maar ik ben blij dat ik er achter ben gekomen.

• 03 Augustus 2016 - 18:17

Inge:

Mooi dat je er achter komt hoe het nu echt werkt, haha.
    Mooie foto's en tatoos.

• 04 Augustus 2016 - 23:04

Karin:

Mooie foto's spannend al die wilde beesten!!!!!
    Ga nu zelf van de (verdiende) vakantie genieten.
    Veel plezier verder

• 05 Augustus 2016 - 15:41

Anneloe:

Hoi hoi, dat een leuke verhalen allemaal. En gave foto's. Hoop wel dat Renzo en jullie je wat beter voelen inmiddels. Het lijkt me echt een avontuur waar jullie inzitten. Lekker van genieten! Hebben jullie verdiend. Mooie henna dames, mooi gedaan. En een olifant wassen, wat leuk lijkt me dat. onwijs veel plezier nog. Groetjes- de buuf

• 08 Augustus 2016 - 14:44

Annemarie:

Gelukkig maar! Wat een gedoe met deze website zeg.... Ik heb jullie verslagen tot nu toe uitgeprint en neem deze vanmiddag mee naar pa en ma. Vinden ze vast leuk om te lezen.
    Stay safe met zn allen