Ella - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Wim, Irene, Renzo en Marith Wijtenhorst - WaarBenJij.nu Ella - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Wim, Irene, Renzo en Marith Wijtenhorst - WaarBenJij.nu

Ella

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg Wim, Irene, Renzo en Marith

01 Augustus 2016 | Nederland, Zwolle

Voordat we vertrekken uit Nuwara Elyia nog wat boodschappen gedaan voor de lunch en omdat we ook geld nodig hadden voor Ella ( er zou geen Atm zijn) geld gepind, en wat we ws nooit meer zullen meemaken; we hebben het hele apparaat leeggetrokken....
Wim en ik blijken wat last te hebben van onze buik, dat is wat minder.
Onze treinreis verloopt goed, ik had me voorbereid op een hobbelig gebeuren in een krakkemikkige trein, maar dat viel mee. We hebben er bijna 3 uur ingezeten en zijn door de theeplantages gereden en hebben mooie vergezichten gezien. Het wordt ook weer wat warmer richting Ella. Ella staat vooral bekend om zijn relaxte sfeer. De tuktuk chauffeur was een echte rasta man, scheurde ons naar ons volgende guesthouse, maar we hebben het overleefd. Dit guesthouse wordt gerund door wederom de oudere garde, we moeten haar Mama noemen. Ze wil wel praten, maar zoals vaker haar engels is lastig te verstaan. We hebben een gezellig zitje voor een van de kamers, dat komt goed uit, want we gaan onze eerste dag in Ella lekker chillen. Beetje lezen, spelletje gedaan en in de middag het stadje verkend.
En dan ben ik aangekomen bij vandaag, voor ons doen op tijd opgestaan. Acht uur, de pot Nutella die we zelf gekocht hebben helaas opgemaakt bij het ontbijt. Ik wordt de gebakken eieren ook wel een beetje zat hoor..
Wandeling gemaakt naar Little Adams Peak, was wat makkelijker als de vorige wandeling. Geluncht in leuke tentje Umbrella, en de eigenaresse heeft bij Marith en mij henna tatoo gezet. Zal nog wel een foto van komen. Is nu nog aan het drogen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Met het hele gezin naar Sri Lanka!

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2016

Trincomalee

11 Augustus 2016

Cultuurdagen

08 Augustus 2016

Arugam Bay en Sigirya

03 Augustus 2016

Sorry

03 Augustus 2016

Safari 3
Wim, Irene, Renzo en Marith

Actief sinds 04 Juli 2016
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 4214

Voorgaande reizen:

20 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: